2011年3月13日 星期日

第二輯PREWEDDING BY FRANKIE & ALAN

今日同肥豬公影第二輯PREWEDDING,因為ADA教我上個唔知乜野網搵,所以又可以影到FREE PREWEDDING!

朝早10:00約左化妝師CARRIE LEUNG係迪士尼站等,因為一路都係佢聯絡我既,點知攝影師咁早都係到,仲要有兩個攝影師加1個助手(我估係FRANKIE女朋友)。係鐵路站既洗手間 換好衫後,我地跟住就一路步行去迪欣湖,係途中搵左個涼亭化妝!CARRIE化妝都好快手,學左一兩年黎講算好好,佢仲要有個助手幫手SET頭,勁呀!

(走果時係MTR到影,勁多人望住我,以為我做乜囉!) 

一路化妝兩個攝影師已經係到勁影,我諗佢地想KEEP返D相板俾CARRIE,同埋佢兩個又好似自己WARM UP緊,等我地快D READY!

大約11:30-12:00我地就入到迪欣湖,係7仔買左少少野食,我地就開始影啦!我地圍住個湖行左一次,影左人 人都排隊影既藍屋仔、湖景、草地、小型瀑布、偷偷地上左人地架家庭式單式、同巡邏車影。由於唔算係好多野影,多數都係自然景,係得一間藍色屋仔叫左可以影 下,所以攝影師提議去埋欣澳影條壩!係搭地鐵去果陣仲係迪士尼站到影左一陣,果到都好靚!不過去到欣澳原來真係得條壩果個位影,所以其實只係影左 20mins,不過都幾型!

總結全日拍攝過程同化妝,CARRIE個妝相比上次YOKO個妝無咁濃,自然D,個頭我都幾滿意,只係無轉頭轉左頭 飾差少少。兩個攝影師都好識搞氣氛,成日叫我地做呢樣果樣,不過未係好識得叫我地擺POST。不過CARRIE成日都會有好多提議俾我地,叫我地做呢樣, 做果樣,試下點樣好D!此外,兩個攝影師都真係好訓身呀,又訓地,又爬高,雖然未拎相,但我睇過佢影出黎果D,我覺得好靚呀,希望快D可以拎到相啦!

沒有留言:

張貼留言