2012年8月1日 星期三

法國巴黎第二次試衫

今日再去法國巴黎試衫,原來佢同蝴蝶樹合併左,所以多左好多衫。

今次去揀既係影PRE-WEDDING送既褂同埋婚紗。由於係四季水晶已經揀左傳統褂,又唔知結婚當日可唔可以著兩套褂,所以係佢又無咩選擇下,今次揀左潮褂,睇下到時可唔可以換黎影相。


而婚紗係佢揀俾我試,我無得自己揀,不過幫我試衫果個姐姐有好多意見提供,所以我只係試左幾件婚紗就無再試,而且佢唔俾影相!

最後揀左呢件燕尾既婚紗,而且佢啲通花好靚,影相都好出,唯一係我覺得個胸位差少少,可能我個胸大細啦,不過整體上我覺得呢件好靚,未諗好呢件著黎註冊定行禮好!


沒有留言:

張貼留言