2013年10月1日 星期二

Yumei 三重豐型潤彩唇膏 Triple Action Lip Reshaping

其實我好少化妝,而搽唇膏更係少之又少,但之從學左化妝後,我就好留意唔同既化妝品,而今次試用既係Yumei 三重豐型潤彩唇膏。

 

 

唇膏中間白色的,就係添加左堅果油既修護軟芯。我個咀本來有少少脫皮,但搽左唇膏後,可以見到即刻無咁乾,唇紋淺左,所以唔駛搽潤唇膏都可以。

唇膏既質地好滑,而且好上色 (我無諗過咁上色,我唔係想要咁紅架 > < )。輕輕印幾下已經見到即時有光澤,唇紋填平左少少。


上完唇膏,搽既唇彩亦都好滋潤,又有亮澤。上埋唇彩,即刻少左好多唇紋,個咀既立體感出哂黎。

呢支唇膏最好既地方就係夠方便,一支有兩樣野 (唇膏 3.6g,唇彩 2.7g),帶出街用就最好。

鍾意既朋友可以去卓悅買售價$168,依家特價$128。





沒有留言:

張貼留言