2011年5月16日 星期一

討厭

今天沒有一件事順心!

諗住頭兩堂排舞,居然要代堂,諗左一堂都諗唔到1個8拍!

討厭的游泳課,唔知自己做乜野,教極都唔識,上水又遲,返學校又遲,搞到佢地遲返課室!

幫N叫工友送碟去比賽,居然無人係到!

食飯居然急住去,拎少少野都唔記得!

準備左幾個月既通識,居然悶到佢地訓哂!

卷又出唔好!PANEL話我自己出,有D野要改,又唔講俾我知有乜問題,叫我改我又無卷改,可以點?

提左自己放學拎野走,居然無拎!

教波做少少動作又做唔好!

講句野都唔識!

點解我咁無用!

到依家都仲未排過聽日上堂既舞,睇都未睇要教既通識,公民教育課既資料又未睇,究竟我一日係到做過D乜!

沒有留言:

張貼留言