2011年5月20日 星期五

放棄了

近排睇完九型人格,再自己睇返自己1號仔既特點,終於都明點解自己咁多要求!因為我係一個完美主義者,好想一切都搞到最好,特別係一生人一次既婚禮!

我其實真係好想好想有機會可以係教堂行婚禮,好想可以有神既祝福,好想可以一齊唱住詩歌,等我既婚姻係神既見證下開始!不過肥豬公點都唔肯信,佢話就算同我一齊返教會都會訓覺,受左浸又唔會再返,又唔想奉獻,咁就算可以行到教堂又有乜意思呢!

睇完范范同黑人既婚禮片段,我就更加想係教堂行禮,不過我知道無可能架啦!可能神覺得我未合適啦,所以我無機會可以咁做!

我真係好羡慕范范同黑人,係神既見證下結合,晚上又有咁多朋友明星為佢地祝賀!特別阿妹唱住佢地既主題曲黑白配,同埋王力宏唱住FOREVER LOVE既時候,個心真係甜到爆!

我諗我都真係要放棄係教堂行禮既念頭.................

沒有留言:

張貼留言