2011年6月14日 星期二

第五輯PREWEDDING BY VIVI (BRIEFING)

今日上左去VIVI香港公司做BRIEFING。其實佢都係同我地講返到左機場之後點去VIVI,而且仲有地圖教埋我地點行。另外,佢提左我地有D乜野要帶去,有D乜野佢地供應埋。

不過佢就要我即時CONFIRM要唔要加錢帶埋化妝師出去影外景。帶埋化妝師出去要$1600,其實諗過唔加,叫劉恩 教我SET D簡單既髮型,不過肥豬公話一生人一次俾多少少錢唔緊要,於是我地就俾多左$1600外帶化妝師。好在法國巴黎果到唔駛加錢外帶化妝師,如果唔係兩邊都加 錢就勁貴!

另外,由於有BLOGGER話VIVI D衫好殘,話VIP區D衫新D,於是我就問佢張單寫住拍照區新衫任揀,係咪即係VIP 區D衫都揀得。佢職員講左個唔經大腦既大話,話VIP D衫係D客人訂造,所以唔借得出去!我心諗,如果係客人訂造,咁點解會放係你地到,佢地訂造既唔拎返自己屋企呀!既然佢咁講我都無再問落去,希望去到揀衫果時揀到岩心水啦!

VIVI都打左黎約我做BRIEFING,但法國巴黎一D聲氣都無,有D擔心添!

沒有留言:

張貼留言