2011年6月14日 星期二

第四輯PREWEDDING BY 希臘女神 (改相簿COATING)

上次係希臘女神揀左用淋面做相簿既COATING,但返屋企諗左幾日,覺得水晶面襯淋面好似唔係好靚,因為出面係水晶面反哂光,入面就啞色。所以今日出開去尖沙咀就去改COATING,想改返做光面,等本相簿個感覺一致D。

去到希臘女神,我地話想改COATING,於是佢搵返上次同我地傾果個SALES落黎,睇下我地想改乜。其實我一開始 就講左我地只係想加錢轉返做光面,不過佢又拎多一次唔同COATING既相簿俾我睇,問我係唔係CONFIRM要改返做光面。我心諗我黎果時咪講左囉,仲 問!搞左我15分鐘,終於可以俾$280改COATING!希望本相簿出黎既效果真係靚啦!

沒有留言:

張貼留言