2011年12月6日 星期二

鴻福堂賀年糕品

哈哈,估唔到我未食聖誕大餐就已經食賀年糕品,因為我參加左the ztyle.com X 鴻福堂自家賀年糕品網上分享比賽。

鴻福堂共推出五款賀年糕品,有3款係甜,有2款係咸,分別有︰
1. 瑤柱蘿蔔糕 (價值HK$130/750克)
2. 鴻運年糕 (價值HK$100/750克)
3. 燕窩楊枝甘露糕 (價值HK$130/700克)
4. 桂花蔗汁馬蹄糕 (價值HK$110/750克)
5. 紫香芋頭糕 (價值HK$110/750克)


我揀左一甜一咸既糕點,仲要係最貴既!(發揮師奶本色 )

分別係瑤柱蘿蔔糕同埋燕窩楊枝甘露糕。
佢D糕品全部都係香港製造,無添加防腐劑同味精,而且仲要真空包裝,所以係相可以見到每一包上面都印有食用日期,咁就唔怕會食左過期野啦!

燕窩楊枝甘露糕
首先介紹既係燕窩楊枝甘露糕。由於係凍食既關係,所以好方便,一切開就食得,岩哂我呢D鍾意食凍甜品既懶人。

剪開包裝袋已經有好香既芒果味,糕既中間有一大堆透明既燕窩,真係睇到都流口水呀!

係糕既側面睇已經睇到佢好多料,一切開就見到入面有超多芒果、金柚同水晶珠。如果細心留意,鴻福堂好有心思係上面加左一層啫喱,軟綿綿既口感再加上入面爽口既金柚同水晶珠,真係口感豐富。此外,佢甜度適中,合乎健康原則,真係超級正!

瑤柱蘿蔔糕
跟住介紹既係瑤柱蘿蔔糕。一開包裝袋就見到佢好多料,佢加入左瑤柱、金華火腿、臘腸同蝦米。切開佢可以見到佢所有料都切得好幼細,而且仲可以見到蘿蔔絲,份量仲好多添!

平時過年,媽咪都會係屋企自己整蘿蔔糕,因為佢話出面D料唔夠多,又多粉,咬落去無口感。佢話望到呢個蘿蔔糕咁多料,如果好食又唔粉,應該今年就咁買唔好咁麻煩自己整。

由於我地鍾意食香口野,所以我地煎黎食。煎完可以見到蘿蔔糕外面變得金黃色,卜卜脆,入面軟綿綿。食落去有好清甜既蘿蔔味,配合埋味道香濃既瑤柱、金華火腿、臘腸同蝦米,味道簡直好似阿媽整果D一樣。我諗媽咪食完都應該唔會諗住自己再整架啦!


相信大家睇完之後,都會覺得鴻福堂今次推出既糕品好正,又有品質保證,所以有興趣的朋友可到以下網址睇下。
http://www.hungfooktong.com/news/225/index.html

依家可以6折優惠價購買鴻福堂賀年糕品禮券,如果係9/1前購買,而且夠$200,仲可以低至55折添!優惠期至到31/1咋,快D去買啦!


沒有留言:

張貼留言