2011年12月27日 星期二

第七輯PREWEDDING BY Lawrence Lau Wedding Service

今日同肥豬公影第七輯PREWEDDING。其實LAWERENCE我上網係ESDLIFE到搵既,由2月約到依家,但由於大家一路都約唔岩時間,所以約到依家12月先有機會影。

本來我地一開始定係中環影既,但由於我地唔想搭咁耐車,所以我地就改左去城門水塘影。因為肥豬公個朋友岩岩去完行山,佢係FACEBOOK到見到人地行山影D相幾靚,所以就改去果到影。

我 地約左LAWERENCE同化妝師IRIS 1:00PM係葵興地鐵站等。由於麻煩既肥豬公未食野,要等埋佢買野食,所以我地1:10PM先搭的士去LAWERENCE係麗晶中心既STUDIO化妝 換衫。上到去先發現原來佢個STUDIO係24/12先開,所以佢D野好新,有張好大既化妝台同埋有房可以換衫!

首先換左LAWERENCE幫我借返黎既婚紗,


跟住IRIS就幫我化妝。IRIS個人好整齊,化妝都幾快幾仔細,而且佢化個妝唔算好濃,岩哂我!佢SET頭都以簡單為主,襯返件緍紗!
(但呢張已經俾我抹走緊D EYE SHADOW)

大約3:00,我同肥豬公都化好妝,我地就搭的士出發去城門水塘 (當然我化妝果時佢地溝通好哂啦)。上到去由於我著住婚紗既關係,一落車就勁多人望住我!我地第一站就影左個壩,果到超大風呀,啲風吹到我勁流眼水同鼻水。之後我地就影下湖呀、花呀、草呀,最重要既係我地影左肥豬公最鍾意既剪影,仲要佢影得好靚呀!由於我地太夜開始影,肥豬公仲話要行入D影。但行到一 半,發覺天開始好黑6:15多D就回程,但結果我地都係要摸黑行成個鐘出返黎。結果肥豬公拖到個行李箱勁多泥、腳又痛,我就起哂水泡,不過好在有 LAWERENCE開路,如果唔係跌死我地!

總結全日拍攝過程同化妝,IRIS個妝夠自然,個頭簡單得黎幾好睇,只係無頭飾差少少。 LAWERENCE係一個超好人既攝影師,的士錢出哂,返到STUDIO又請我地食野同飲野,仲要完左幫我拎件衫去還。不過我地係最後一對FREE既新 人,因為佢話開左STUDIO要維返個成本,我地真係好彩。影相果時佢會由得我地自己發揮,見我地唔知點就提下我地!另外,每影完佢都會俾返張相我地睇, 睇下O唔OK,影到我地滿意為止。雖然只係影左大約180張相,但我覺得佢好有HEART,見D相都好靚,佢話兩個月後就可以拎相,好期待呀!


Lawrence Lau Wedding Service︰https://www.facebook.com/lawrencelauhk


沒有留言:

張貼留言