2012年1月31日 星期二

第二次睇樓

今日係我二次去睇樓,不過上次係同朋友,今次係同肥豬公。

今次帶我去睇樓既係我一個中學同學既媽咪,而且佢識左我好耐,佢當我好似咁,所以教左我地好多野。

我地今次主要係睇金獅一期同二期,因為肥豬公唔想住居屋,而且如果要買樓,都應該係金獅先有機會上車。

AUNT帶我地睇左好幾個SIZE,417, 480, 530, 505..............不過全部個窗台都好大,大到肥豬公可以成個人訓落去添..............






本來有一個530既單位幾鍾意(其實係上次睇過果個),不過AUNT幫我地CHECK過,個賣家係炒家,佢有幾個單位係手,過兩日佢仲好肯定話我知,呢間屋係得裝修,其他野,咩都未換,所以都係唔買好過買!
  
希望快D睇岩啦! 

沒有留言:

張貼留言