2012年3月25日 星期日

買床褥

今個月係世界睡眠日,所以好多床褥都有特價。之前去左銅鑼灣SOGO睇,又去左九龍灣睇,試過好多間,最後我地買左愛皇健既XL200。
 

點解唔買其他呢?
1.試過好幾個牌子,有好多都無獨立袋裝彈簧。因為我地兩個都反訓,如果唔買獨立袋裝,我地會成日整醒隔離果個。
2. 我地想要偏硬既床褥,但又唔要訓落去好頂。
3. 要護脊,條腰要有承托力


試左好幾間,雅蘭, 睡康寧都無乜特別,只係平。

蓆夢思係好多酒店都用,但太貴,啲床褥又太軟。

其實肥豬公都幾鍾意絲縺,但無獨立袋裝彈簧,但有雙面設計。

最後金美夢同愛皇健都係護脊品牌,不過一個係香港一個係美國。

金美夢較平,但個邊位無愛皇健咁挺;而愛皇健就貴D,但整實都好好,而且係網上面睇過其他用家都係好評。

其實我唔想買張咁貴既床褥架,但肥豬公話訓覺係最重要,所以一定要買張舒服架喎!


最後我地返左愛皇健買,同佢講話係實惠果D見到較平,於是佢由專門店既六折變左五五折俾我地。而且仲送左床墊、兩個枕頭俾我地。
肥豬公仲第一次好叻咁叫到佢減多$300俾我地!而且仲可以HOLD住佢呢個月既價,轉款轉SIZE!

不過真係好肉赤呀! 

沒有留言:

張貼留言