2011年2月13日 星期日

3 plus production

今日同肥豬公去左婚紗展,其實婚紗相就訂左啦,仲好豬咁訂左兩間台灣公司係台灣影,唉,不過算啦!

今日一心係去睇下d衫同book攝影。入到去行左個圈就去左3 plus production坐低,因為坐司係朋友開,一心諗住去睇下,ok就join!

去到果時,朋友 HIM CHAN有客,所以佢就搵人serve我,俾左d當日相我地睇!因為佢地有三個攝影師,所以可以影到唔到既style!雖然佢係我朋友,但坦白講唔係我幫 住佢,我真心覺得佢d相影得幾靚。因為好多攝影公司只會show佢影得靚同有style既相,但果d合照就唔會show俾人睇。結果影到有style,其 他果d合照就麻麻,有d排位又唔好,攞景又唔好,但我覺得佢d相有style之餘,佢因為有三個攝影師,有好多席間既相,合照又幾好,你可以知道朋友參加 你既wedding時係到做乜,有幾開心!

另外,我仲睇左好幾段成長片段,呢個亦都係我最關心。我發現佢每一段都唔同style,而且仲有長有短,因為佢無限 相,亦都唔會話得幾個choice揀,可以根據自己想點整就點正,對於我呢d覺得成長片段好重要既人黎講,真係岩哂心水!因為我試過同一個月去飲,兩個朋 友都係用埋同一間公司,我一睇成長片段,第一下就諗,點解同xx果個一樣既!因為佢間公司只係換左入面d相,其他野都係一樣!所以我覺得佢間公司夠新,d 片一定唔會同其化人似,仲可以根據自己既喜愛既style造,所以正爆!

跟住我又睇埋早拍晚播,一樣可以cut到唔同style,可以有相+片段,得相,又或者片段!而且你一早同佢講埋自己想整段片係乜野style,佢就會跟住你要求去做!我睇左一段搞笑既,一段warm既,我都覺得好正!

本來有諗過join其他公司,因為我都好鍾意佢地影相既style!但一睇完成長片段同埋早拍晚播之後,我第一句就 覺得,正!唔駛諗呀!最開心係我覺得個package好抵呀!我見其他公司得1p+1snap+1v都要$12000以上,但我依家3p+1v都 係$11900!(不是朋友價!朋友都無平到!)

希望佢見我係朋友,到時俾多d貨,幫我影靚d啦!

不過佢今日sell完我去意大利影,好吸引呀,唔駛$20000(唔包自己機票同住宿,其他包哂)!等我又計下條數先,因為我知肥豬公好想去呀!

沒有留言:

張貼留言