2011年2月10日 星期四

籌辦婚禮的心情

由細到大都好想有一個"完美的婚禮"。

自小就覺得結婚應該係由男朋友求婚開始,然後由兩個人共同去諗,共同去籌備同計劃,到結婚當日就係教堂行禮,得到親友既祝福,然後夜晚就設宴同親友分享喜悅。但人大左先發現呢個"完美的婚禮"只會發夢時先會有,真實係好難有架!

到今時今日,男朋友都仲未同我求婚,佢話要諗得特別d令我刻骨銘心。但對於我黎講,求婚果一刻,只要男朋友係真心真 意,有花、下跪同有戒指(睇得電視劇太多!),又駛乜特別去諗呀!求婚戒指我知佢買左好耐,因為我地去婚紗展果時一齊買,佢話怕我唔鍾意,所以咁岩見到好 既就同我買左!唉,我等左好耐啦,佢都仲未求婚,我其實都係想同朋友講,我嫁得出啫,唔通咁都唔得!

到諗住搵教堂行禮時先知,原來唔係人人都入得教堂行禮,果一下,真係好灰心!因為我係基督徒,但未受浸,男朋友又無宗 教信仰,跟本就無教會肯借教堂俾我地。到我一心諗住算啦,擺酒果時註冊埋啦就算既時候,突然有朋友同我講,原來伯大尼係可以俾無信仰既人book黎行禮, 果一下真係好開心!但當我知道佢係薄伕林咁遠既時候又唔知book唔book好,好苦惱呀!

最慘就係當你好苦惱既時候,你身邊既另一半好似無乜所謂咁,又好似乜都唔理,咁就真係最灰啦!尋日,搵資料搵到好煩果時,肥豬公又掛住打機,講幾句先應一句既時候,真係好唔開心,好想唔結婚呀!不過,佢知我唔開心,之後有氹返我就算啦!

結婚,一生人一次,真係好想搞得好完美,好難忘,但真係好煩!

沒有留言:

張貼留言