2011年2月17日 星期四

淘錯了婚紗

本來諗住係淘寶買一件平價婚紗用黎影PRE-WEDDING,睇左好多間,終於俾我搵到件平得黎OK既!
只係$100人民幣

收到果日滿日歡喜打開,點知,我件衫變左另一件!


一拆開,火到黎埋,居然變左件咁LEUNG既衫,我連著上身都唔想!

唉,個賣家居然唔覺得自己有問題,只係話平D賣俾我!仲要同我講件衫係度身訂造,完全無提過寄錯左俾我!我同佢講左好耐都只係話平D,我唯有話投訴佢先叫我寄返去!

點知,問左好多間快遞都話婚紗係唔可以寄返大陸,因為要收稅!唉,唯有用$40買左件唔會著既婚紗!

各位姐妹,真係唔好貪平!記住搵D皇冠賣家先好買!

我件婚紗係呢間買,千期唔好幫襯!

沒有留言:

張貼留言