2011年7月15日 星期五

整GEL甲

為左去台灣影相靚d,所以我決定去整指甲。但又由於打波既關係,我整完好快就拆,所以我呢d師奶仔梗係唔想整咁貴。由於我咁大個都未整過指甲,連乜野係水晶甲、gel甲、法式果d咁既字眼都唔識,於是我唯有四出問人去邊到整好。咁岩我有個同事成日整指甲,佢就介紹我返大陸整,話又平又靚。但計計下,係香港整同返大陸整都差唔多價錢,而且唔知大陸d野乾唔乾淨,所以我呢d師奶仔就決定上網搵d試做既鋪做一次,慳返d錢。點知就出事啦!

我整果間鋪其實係yahoo拍賣場搵既,見佢話$198任整,又見咁多人去過,所以先揀果間。不過打去約時間果時果個賣家已經唔係好有禮貌,不過我見佢講野咁急,以為佢有野做緊,所以無理。到約左果日,佢早一個鐘打俾我同我confirm時間,本來約左1:30,話要改1:45,咁我見3個字就算啦!頂,點知1:45上到去好景,佢sendmessage黎話要大約2:00先到,結果2:15先出現,仲要黎到好無禮貌咁講左句唔好意思就算。我果一下真係好想唔整,我心諗,你係唔係做生意架?!但鬼叫自己貪平同趕住咩,星期一去台灣,星期五先去整,咁唯有算啦!

上到去佢整甲既地方,勁大陣煙味,用具又唔見得乾淨。佢咩都唔問就同我講俾隻手佢,然後叫我睇相揀圖。當我揀到圖果時,佢又話呢個好難整架啦,呢個好貴架喎,呢個你毎價錢唔包架喎!頂,咁你講咩乜都包,任整呀,果下真係火都黎呀!咁我問佢邊d包啦,叫佢俾相我睇!佢居然俾埋d簡單到爆既圖我睇,又無石,又無珠。咁我問返佢係唔係你網上面SHOW出黎果D圖都整,佢話係,最後我唯有屈服整返佢網上面果D圖。

整完都算係咁,唔算好靚,但可以接受。不過佢D態度真係好差,整完又唔幫我清返D指甲碎,我指甲背面同成隻前臂都係,就咁俾塊濕紙巾我自己抹,一整好就自己係到玩電腦當我死!我心諗,你整整得幾好我下次都唔會幫襯你呀!

姊妹們,真係要小心d呀,千其唔好幫襯,我心諗去花園街坐係到俾人睇住咁整都無咁嬲!

間鋪係旺角好景中心,個女仔叫LxxY,你見到有我張相果隻指甲整,就千其唔好揀啦!



沒有留言:

張貼留言