2010年12月19日 星期日

揀場地

其實之前都參加過唔同朋友既婚禮,仲等登去過睇唔同場地睇,又係婚紗展拎過某D場地既相。其實我好早之前睇中左"德藝會",因為Esdlife 入面好多姊妹讚果到好靚,我地又去睇過都覺得好靚,但佢加價加得太勁,d人又話音響同食物一般。不過最唔好就係因為佢係會所,會有好多做緊gym無著衫既 人行來行去,又唔可以放d佈置出去場出面,入口又難搵,所以最後都放棄左!

跟住我就一心諗住係酒樓設宴,因為係酒店擺酒個價比較貴,我又覺得依家D酒樓裝修仲靚過酒店,野食又好味D。但男朋友鍾意係酒店擺多D,因為佢覺得酒店個感覺華麗D,同埋佢話想俾最好既野我!

其實我聽到好開心,但我又唔想每圍都要俾多千幾二千蚊,因為我地預算唔多,都係岩岩夠錢結婚!不過,由於男朋友鍾意酒店,結果我地都揀左一間酒店咁大把。由於男朋友住柴灣,我住大圍,所以我地諗住揀返九龍區既場,方便d大家既親朋戚友。

酒店CHOICE︰
1. 九龍海逸君綽酒店

 就係因為呢條樓梯吸引到我男朋友!



酒樓CHOICE︰
其實預左一定係煌府架啦,因為我差唔多個個朋友都係果到擺,覺得食物質素好d,佢d場又好靚!

1. THE ONE


個場超靚,超鍾意!

2. 迎

其實本身無揀架,但朋友話幾好,有個露台可以出去睇海景,所以都去左睇!


本來諗住睇多幾間唔同酒樓先決定架,但我地又怕越睇越揀唔到個場,所以都係定左3間揀一間!

沒有留言:

張貼留言