2010年12月28日 星期二

第一輯PRE-WEDDING BY ADA

去影之前其實同攝影師ADA傾下想去邊同埋想影咩STYLE,佢都好好,借衫俾我之餘仲可以俾我試,有得揀,佢話因為我未影過,所以先俾我揀!

今日,正式去到影,心情有D緊張!

約左11:00上到去,所以自己預早食左早餐仲著好左GIRDLE同埋NUDE BRA,希望快D化好妝出發!結果10:30既時候ADA打俾我話化妝師唔知醒要遲11:30先到!

11:00上到ADA係九龍灣既STUDIO(其實係工廠大廈),換左衫等化妝師,等到11:20佢終於到左啦!佢叫 YOKO,佢一黎到即刻勁SAY SORRY同勁快開始同我化妝!佢用D化妝品都幾好,全部都係貴野,仲好有心機化!不過中途有個小插曲,就係由於我唔習慣著GIRDLE,結果我食既早餐 落唔到格,我化化下居然嘔,嚇死哂佢地呀!所以各位姊妹,下次都係食完野過一排先好著GIRDLE,避免有D咁既情況出現!

化完妝我都幾滿意!不過我一早同佢講左唔想化到好大個,因為男朋友個樣好細路,果然,佢一見到男朋友個樣就話,"死 啦,唔知點同你SET個頭好!佢個樣咁細個!"不過最後我覺得個頭SET得麻麻,有點老,不過唔駛錢,我又抱住試下影無乜所謂!但夜晚果個妝實在太濃啦, 搞到好老!不過YOKO真係一個好有心機既MUA!


12:00幾,我地終於都出發去影相啦,第一站係教育學院,因為我同男朋友係果到識同畢業。不過,去到唔夠5分鐘,ADA試鏡,居然唔小心跌左支鏡落地,支鏡壞左,佢話得返支長鏡用得,即刻勁灰呀!

結果我地好多想影既相都影唔到呀!仲要浪費左好多時間試鏡!不過,ADA都好努力幫我地影架啦!有D相都幾靚!

跟住我地即刻出發去赤柱影,不過真係少左D鏡可以影既真係少D!不過都有D影得幾好!

呢張ADA幫我地做埋修圖!

影完赤柱,我地都好肚餓,故即刻出發去中環食野,然後先再影過!由於遇岩聖誕節,故有聖誕樹可以影!不過有D我地好想影既電車路呀果D,就因為少左支鏡無得影啦!

不過估唔到呢件造錯左既晚裝影起相黎都幾靚!

由於今日試鏡用左好多時間,所以ADA都好好咁同我地影到12:00幾先走!我地總共影左教育學院、赤柱美利樓、中環聖誕樹、立法會同IFC,不過美中不足係好多景都攞唔到,有D唔開心!

夜晚跟左ADA返去拎相,佢俾哂所有RAW檔我,話我可以自己執相用黎整相簿,又同佢傾左陣計,佢仲教我點可以搵到D FREE既PRE-WEDDING影,真係多謝佢!

沒有留言:

張貼留言