2010年12月18日 星期六

淘寶晚裝

之前參加左朋友間公司既最具夫妻相選舉,贏左可以有得影free pre-wedding,不過最後輸左,得第二,無得影!但好好彩,有人留左言俾我話可以同我影,仲預備埋化妝師,但就要自己預備男禮服同晚裝,佢會借婚紗俾我。

既然唔駛錢,我本身又唔諗住係香港影,我呢d師奶仔梗係影啦!為左慳返d錢,我就決定上網買禮服!之前都試過係淘寶買野,所以我今次都上淘寶搵下,睇下有無岩心水,睇左幾日格價,最後就訂左兩套男禮服同兩件晚裝!

晚裝1︰
其實我好鍾意架,仲有得訂造,但收到返黎超灰!件衫造到勁大出入!



上身變左白色,條裙由紫藍色變左紫紅色!結果我梗係要佢退貨,但要我寄返去,由於無時間寄返去,結果要佢退返部分錢俾我!

晚裝2︰

件衫同收到既一樣,不過掛頸條帶太長啦,要媽咪幫我改,另外佢無胸墊,個形有D怪!

我諗第二件都可以結婚當日著返,但第一件就難D啦!

沒有留言:

張貼留言