2010年12月25日 星期六

終於去左擇日子啦!

2月果時同男朋友去左婚紗展,講好左話2012年會結婚,本來話4月同屋企講,但結果拖拖下等左半年。不過男朋友終於都鼓起勇氣同屋企講我地要結婚啦,所以我地終於可以係聖誕假去擇日子!好開心呀!

今日去左搵黃大仙既"蘇東明"師傅擇日子(居然係聖誕節去擇日)!


本來一路都唔知去邊到搵師傅擇日子,不過好在我有睇開ESD Life咋,果到真係好多資料,問過唔同人之下,見好多姊妹都係搵蘇師傅,結果今日就同男朋友去搵佢擇日子,不過擇日子都幾貴,佢收左我地$680,不過佢會同我地訂埋出門果d吉時!

佢話過兩日會打俾我地話我地知全年擇到d乜野吉日,等我仲以為即刻可以知添!不過好開心,佢一路寫低資料果時同我地講,話我地好夾!開心死我!

沒有留言:

張貼留言