2011年4月29日 星期五

試妝 by may chong

今日終於去左may chong到試妝,間鋪都幾難搵!

佢化妝真係好快手,又唔似d人話佢亂,我覺得佢都算幾整齊!而且佢有助手幫佢手set頭,所以好快,我試妝只係用左個 半鐘,但佢化得一d都唔馬虎,相反仲好仔細!我覺得個妝化得幾好,清清地,唔老,大眼,我鍾意呢個look!不過朋友仔都話我個鼻化得太光,我本身個鼻夠直唔駛化得咁勁!

我特別鍾意佢既褂頭,試左我最想整果兩個!不過個個都話第一個頭好睇d,但我又想要有小小圈圈,點好呢!








而晚妝雖然好似誇張d,不過都ok!因為我唔記得帶相,所以就咁叫佢set d多層次既頭!不過我覺得兩個頭都麻麻!但我又唔知邊d頭襯自己多d!
 

  


 









沒有留言:

張貼留言