2011年4月22日 星期五

第四輯PREWEDDING BY 希臘女神 (揀衫)

今日同肥豬公去試衫,26/4就影相!

約左3:00去希臘女神試衫,去到都幾多人,無乜人得閒理我地!去到就叫我地上去2/F睇相簿!

睇相真係唔係好多衫鍾意,好多都好淘寶FEEL!婚紗只係試左4套,仲要有一套係佢幫我揀既;晚裝就試左6套,有一套都係佢幫我揀既!

不過佢D SERVICE好好,教我點揀相影室內景靚D,結婚當日應該穿D乜會好D,又話邊D色會著得人老D,仲教我點著NU BRA會好睇D!

原本想揀呢件,
但最後揀左佢幫我拎果件婚紗!

因為諗諗下佢果件又真係幾閃幾多層次,影相應該會好睇D!
 (同呢件差唔多)

晚裝就揀左淺藍色紗裙!

沒有留言:

張貼留言