2011年4月29日 星期五

crown wedding皇冠婚禮

今日約左去may chong到試妝,不過未夠鐘,就同carmen同劉恩去左行婚紗街。

其實有一間婚紗鋪一路都好想入去睇衫,但得我同肥豬公怕俾人勁sale所以無入到去。見今日拍住佢兩個,我同carmen又要睇衫,就入左去睇!

我好想入果間就係crown wedding,因為我行過襯都覺得佢show出黎d衫都好特別好靚,有一期仲要係show我最鍾意既紫色禮服,所以我好想入去睇!
就係呢兩件啦,好靚呀!

入到去有個sales開左好多相俾我地睇,其實我睇d相,佢好多衫都好靚呀!我有好多都好鍾意,不過唔知佢係唔係見我地全部都係女仔,所以無sell我地,就咁俾左price list我地!

我睇中既應該係crown系列
婚紗一套(連飾品、頭紗、手套、底裙)+晚裝3套(連原裝配件、頭飾或頸飾) $8000
婚紗一套(連飾品、頭紗、手套、底裙)+晚裝2套(連原裝配件、頭飾或頸飾) $7200
婚紗一套(連飾品、頭紗、手套、底裙)+晚裝1套(連原裝配件、頭飾或頸飾) $6000

可以選任何款式,包拖尾,全場任揀
加租男士平口禮服     $1000
加租平腳婚紗或晚裝 $1800
單租婚紗(連飾品、頭紗、手套、底裙) $4000
單租晚裝(連原裝配件、頭飾或頸飾)      $2800

其實都幾貴,但又真係幾靚喎,暑假真係要搵d時間逐間去試衫先得!

呢間暫時入左我個list到!

沒有留言:

張貼留言