2011年4月16日 星期六

第三輯PREWEDDING BY KENNETH CHIU PROFESSIONAL PHOTOGRAPHY

今日同肥豬公影第三輯PREWEDDING,今次係ESDLIFE到搵既,真係好彩,我地係佢最後一對FREE COUPLE!

朝早9:00約左朋友化妝師 LAU YAN 去我屋企化妝,雖然佢只係學左年幾,但我覺得佢好過上兩次幫我化妝既化妝師,化得我眼大同後生D,個個都話我好靚,超開心!如果大家有興趣搵佢化妝既,可以去FACEBOOK SEARCH 佢 lauyanl@yahoo.com.hk

大約10:30,我們司機好友 PO LAM就到啦!超級THX佢幫我借埋7人車同買定野飲野食,佢仲全程幫LAU YAN做助手添!

約左12:00攝影師同埋2個助手係大圍火車站就出發去第一站既將軍澳廢堡!

第一站將軍澳廢堡

要去到寧實醫院附近仲要行大約15MINS上山!


第二站石澳







第三站中環





感想︰

攝影師阿KEN真係好正,俾我既感覺好PRO、好搞笑、好健談!不過佢好鍾意影D COOL既FEEL,唔係太岩我,但真係好正!全日影左12個鐘都無話D乜,仲同我講可以去佢FACEBOOK 睇住幾張相先!

化妝師LAU YAN,一個字,正!由於係朋友既關係,全日幫我換左5個LOOK,仲要不斷幫我影相,依家POST D相係佢幫我影架,REALLY THX!

司機PO LAM,超級多謝你咁幫我手呀!中途又幫我拎D野返屋企,又買野食買野飲!多謝你當我阿妹咁對我!

沒有留言:

張貼留言