2012年4月1日 星期日

買梳化

其實睇完樓我地都覺得應該係買果到,所以我地決定去買梳化。

上次去銅鑼灣睇床褥時,順便睇埋梳化,見到KUKA特價,仲要係我地鍾意既電動梳化,可以較高低訓覺,好正呀!

上次個SALES話加$1000就可以轉色,見周圍呢D梳化都差唔多價,所以我地就決定訂啦!
點知佢話佢呢間鋪要用原價買先可以轉色,但經過我地講左我地係銅鑼灣既情況後,佢就俾我地用返銅鑼灣個價買梳化。

不過之後諗諗下覺得蠢左,應該唔好同佢講加$1000。

不過點都好啦,買左最貴果兩樣野啦!

圖入面果張就係我地訂既3坐位梳化,我地訂左我地兩個至愛既紫色!
 





沒有留言:

張貼留言