2012年4月10日 星期二

我的嫁衣 (第三次揀衫)

今日約左2:00上去四季水晶到試埋肥豬公啲衫同埋揀褂。

四季水晶既褂都幾多,有潮褂、小五福、中五福、金銀線等等,每種都有幾款,唔似 上次去法國巴黎咁,總共加埋先得五款咁少,而且佢每件都KEEP得好新淨,無咩甩線既情況。ZOE問我想要傳統褂定潮褂,其實好早之前,我都有諗過著潮褂,所以先會去COCOON到試,覺得佢D款特別D COLOURFUL D,但佢實在係太貴啦,$2000一套。而且我又係到諗,我係中國人要著褂出嫁,應該要著返傳統D,所以最後我就揀左傳統褂。不過傳統褂既種類好多,我對佢又唔認識,所以我只係同ZOE講我想要多D金銀線既款,叫佢拎D款俾我試。我只係試左2件金銀線、1件小五福同埋1件中五福上身。

因為佢地既手工都比較多,同埋我比較鍾意佢D圖案。本來肥豬公想叫我揀小五福,因為佢中間有個中國結,佢覺得個款特別D。但我地又覺得中五福多金銀線,影相出黎應該會靚D。由於要諗下揀邊件,ZOE就幫我地CHECK下邊件衫有期,不過一CHECK就發現小五福已經俾人HOLD左,所以唔駛諗,我地就揀左影相最靚既中五福。(最尾果件)

跟住我問ZOE我上次試唔到果件晚裝有無得試,佢話有,另外上次想揀但肥豬公見唔到果件婚紗都有得試。果然無揀錯,件湖水綠晚裝著左上身好靚,真係無HOLD錯。不過婚紗就都係要返原來果件,因為都係好似大家咁講,果件著出黎SHARP D!

跟住就到肥豬公試衫啦!四季水晶真係好多款呀,佢就咁著都要成半個鐘。肥豬公試左黑、深藍、灰、紫、紅同埋白。










其實好多款都好靚,不過我地只係租左2套衫,所以我地諗住租一深一淺。由於我地影PREWEDDING果時買左一白一黑既禮服,而黑色果套都好新又見得 人,所以最後決定唔租黑色。而有一套一定租白色,所以剩低果套就好難揀啦。我地兩個都鍾意紫色,佢第一套紫色又好靚喎,但紅色又好特別,灰色又好似幾好, 搞到我地都唔知點。

最後,我地問佢可唔可以將伴娘果條裙轉左佢,結果佢要我地加$500。由於我想姊妹裙整齊啲,而肥豬公又想要多套衫,所以最後我地都加左$500轉衫。

結果我地租左最尾果件白色(之前俾人HOLD左,依家又有返)、第一件紫色同埋紅色。銀灰色肥豬公覺得無咁特別所以無要到,結果我地又OVER BUDGET..........

沒有留言:

張貼留言