2012年4月11日 星期三

第九輯PREWEDDING BY JOSEPH PHOTO

上次係FACEBOOK贏左Joseph Photo 「至CHOK情侶賞!賞!賞!」比賽,改左2次,今日終於去左影啦!佢個獎品係

婚紗攝影套餐
  • 3小時室內studio拍攝
  • 婚紗 & 晚裝各一套(拍攝用)
  • 男士禮服一套連背心 / 腰封/呔 (拍攝用)
  • 專業新娘化妝及造型設計(拍攝用)
  • 多款名貴首飾配襯(拍攝用)
  • 拍攝約50張相片
  • 贈與所有原檔連CD
  • 8" x 12" 無縫相簿一本入相20張

佢新果間STUDIO係北角,我地約左11:00上去試衫,然後影相。果到既婚紗同晚裝都唔係好多,我只係試左3件婚紗同1件晚裝,而且仲要係FIT身唔駛改,勁呀!

我試完衫就有化妝師VANNY(唔知係唔係,聽左好多次都唔清楚)幫我化妝,然後攝影師阿健就入黎同我地傾下計,問下我地想點影。

大約一點我地就開始影,阿健好PRO,雖然知我地係FREE,但都好有心機同我地影,又提我地點影靚啲,中途又俾我地望下啲相。唔怪得JOSSEPH咁出名,阿健真係影得好靚,我同肥豬公都好鍾恴!

VANNY化妝都好有心機,SET頭都度來度去想幫我SET靚啲,佢仲話想搵我幫佢做MODEL 化妝添,搞到我好開心!

期待住呢一輯相呀!

 





沒有留言:

張貼留言