2012年4月9日 星期一

荀崗買結婚物資

今日一早就同同事出發返深圳,目的係行街同幫我揀結婚野。

我地第一站就去左東門果邊食少少野打左底先,然後就搭的士去荀崗倉庫。

去到好容易就會搵到要去既地方,因為你會見到有一幢樓賣好多文具同結婚用品既鋪頭,果到就係要我地要搵既地方。

行到入去,我地就去搵姊妹們講既鵬鵬同立興,仲有順路望下其他賣結婚野既鋪頭。不過行過哂之後最後都係立興買,因為果到既選擇最多,賣既野最齊,唔駛周圍搵。
 
 我至愛既紫色利是封,$6/50個,好平呀!

紫色羽毛筆,唔係好多地方有!
花車絲帶花一定要買,$3一個,平香港好多!
銀色絲帶香港賣$12,呢到賣$4

 買完有D後悔,因為都係好似DIY靚啲!

 鞋真係一定要買,$35,香港賣$105




絲花我係二樓買,不過價錢又好似同花園街伯伯差唔多,建議可以係香港買!

感謝同事們陪我去荀崗買結婚野,又陪我揀又幫我拎,真係愛死佢地!

沒有留言:

張貼留言