2012年4月4日 星期三

第五、六次睇樓

今日早人約左成村人,阿媽、阿爸、表姐、大佬、一齊上去睇下金禧間屋OK唔OK。

大家既意見都好一致,雖然細D,但幾實用。

由於我地走既時候都有人上黎睇,AUNT叫我地快D決定,所以即刻打俾未來老爺,問佢可唔可以過黎睇樓,因為佢好快就唔係香港。

夜晚大約7:00,我地又上去睇多一次,完全感覺到UNCLE幾鍾意,因為同佢屋企間格好似,只係細左。

佢鍾意呢到夠近火車站,又係新鴻基樓,間格都幾好。

由於肥豬公去左旅行,所以我唯有用WHATAPPS同佢聯絡。佢打左俾UNCLE,傾過間屋。
結果同我諗既一樣,全部人都覺得OK,所以我地終於都決定要呢到。

夜D,我再聯絡AUNT話我地要間屋,佢話會再幫我地傾下個價,希望可以平D,去到$280萬。

好緊張呀!!!

沒有留言:

張貼留言