2011年8月17日 星期三

我的嫁衣

今日約左2:00去四季水晶試衫,開頭入去Chanel唔認得我同肥豬公。因為我地上次著運動裝去,今次肥豬公就著得好斯文,所以一入到去果時佢叫我地坐低睇相。但睇左一陣佢就問我地拎電話,發現我地原來係未book衫。跟住我就話我係約左Chanel睇衫,所以Chanel睇完我地揀左d咩婚紗之後就帶我地上去試衫。

上到去,一個人都未有,所以佢俾哂我地揀左既四套婚紗我地試,一路試佢一路俾好多意見我,話我適合著d歐式既婚紗,因為我個輪廓深,有似外國人既五官。試左四件我都幾鍾意,跟住佢就拎好多唔同既晚裝俾我試啦。佢俾左好多唔同款式我試,cutie、高貴、low cut、lace,你講得出既都有,仲要咩色都拎俾你試下。我諗我地總共試左十幾件,我諗唔係因為有兩對新人上左黎,佢會再拎衫俾我試,佢真係好熱情。

本來試完我d衫就諗住落返去地鋪,但我問肥豬公佢唔係想睇衫架咩?於是我叫佢快d叫停Chanel拎d男禮俾佢睇,佢試左黑色、灰色、白色,但佢試左韓版、意大利款、英國款、法式,等等,仲要件件都好睇,肥豬公都好滿意。

落返地鋪後我地就傾價錢,我地會租1婚紗(包水昌婚紗)、3晚裝、2男禮,佢話會計我地便d由原來既$12888減 到$8999,再送1伴娘,而且佢送哂我每一套衫既所有首飾(包水晶)。但我記得兩個朋友都仲便,於是即刻打去問清楚佢地既package!結果我既 package係租1婚紗(包水晶婚紗)、3晚裝、2男禮、1伴娘同1褂/紅色晚裝/旗袍。本來想連褂都唔要再叫平d,因為法國巴黎果到包左,但肥豬公怕果到果d會好唔靚,所以就話俾多少少錢買個安心。結果我地就租左8套衫,個價錢仲要平過$8999少少,仲可以轉一次衫。

但我依家成個腦都諗緊,如果兩邊d褂都差唔多,我租多一件紅色晚裝可以點著得哂呢!..........

沒有留言:

張貼留言