2011年8月5日 星期五

VIVI、溫馨試衫

今日睇完修相,就順手上去睇埋VIVI既衫!

行左一圈,有件婚紗好鍾意,上身係貝殼胸,全條係絹面,拖尾有好多釘工,有D似法巴影果件。

但晚裝既款式唔算好多,未有一件岩心水。不過佢係咁SELL我,話我係VIVI影相會俾優惠我,免左我試身費,叫我試左再諗下!我試左一件婚紗兩件晚裝,件婚紗上左身真係好靚,超級鍾意,但晚裝我就只係覺得一般!佢原本個PACKAGE係$5388包一婚紗,一晚裝,一男禮;$7388就包一婚紗,兩晚裝,一男禮;但佢話我係VIVI客戶,可以免費送多件俾我。佢叫我地坐低諗下先,但我地都係覺得晚裝唔吸引,所以都係話睇下先!不過SERVE我果個叫 BOBO,好有心機,服務好好!

跟住我就過埋對面好多人都係果到租衫既溫馨。上到去果到勁多人,見到周圍都放左好多衫,好似個貨倉咁。等左一陣就有個講野唔多正既人黎SERVE 我,問我鍾意D咩款。我話想要絹面,拖尾要靚既!我問佢有無相睇或者自己睇,佢話唔可以,只可以佢拎出黎俾我睇。佢拎左4-5件婚紗俾我睇,但我都係覺得 一般,所以我就叫佢拎晚裝俾我睇,可惜佢一路拎既都唔係好岩心水,仲要好娘同埋好大陸FEEL!不過佢話試身唔駛錢,所以我試左4件,2婚紗2晚裝,不過我覺得唔係好靚。

試完衫,佢個經理就同我講價錢,當然又CHAR我啦。我話有朋友係到租衫,佢就問我邊個,話可以俾返佢個價我,個價錢係幾吸引既,但佢D衫就真係一般!不過我都相信佢有好多好多款,但唔可以自己睇左先就要JOIN,我又有D擔心!佢FREE左我拖尾果$500,又話本來加衫要加$600,依家加$500,但要我即刻落單。不過我地一路都話想睇多幾間先,所以佢最後約左我18/8返去試衫俾錢,過左果日就無果個價。


我諗,如果真係睇唔到有一間婚紗同晚裝都靚既,我先會返黎JOIN,因為起碼呢到多D款,又平D!

沒有留言:

張貼留言