2011年8月19日 星期五

證婚律師

其實一早就已經睇左邊幾個律司好,但由於一路都掛住整其他野,所以無理到,點知搞搞下得返1年零2個月。我諗再唔BOOK,好多我比較想要既律司都BOOK唔到!

雖然我好急住搵,但係因為肥豬公好多野都唔理,所以我逼佢負責搞證婚律師呢一PART,點知就出事啦!前幾日我 SEND左好多唔同律師既資料俾佢睇,叫佢揀,佢睇哂之後就話揀林志達律師。但當我問佢有無睇幾多錢,有無問有無期既時候,原來係真係"揀"左,但無諗過 BOOK唔BOOK好!我問佢知唔知林志達好貴,我係BLOG友果到睇到要$6500-$8000+305,同埋佢好FULL,要打去問下有無期!結果, 同我諗既一樣,都係自己做會安心D!

由於我實在好怕搵唔到一個想要既律師,所以今日就不斷上網搵資料。我心目中最想BOOK果個係岑漢和律師,因為我覺得佢一望就好順眼,而且又可以揀教堂式證婚。於是我即刻SEND EMAIL俾佢,佢亦都好快咁係1個鐘內覆返我,佢果日8:30有期,但我係想大約5:00證婚,所以我再SEND EMAIL問佢有無其他時間,不過到依家都未覆。

其實我心入面都估BOOK唔到佢架啦,於是SEND埋EMAIL俾劉啟興律師,因為見都幾多人話佢OK,不過佢仲未覆我!

唉,我個心即刻覺得好煩呀!唔知點好!其實我個LIST入面仲有好幾個經常係BLOG友到見既律師名,徐志剛、林志釉、戴秉信、黃家興、黎耀,不過呢D都睇唔到相,又無睇過佢地證婚片段,有D唔放心!

神呀,救你幫下我啦!

沒有留言:

張貼留言