2011年8月2日 星期二

龍鳳鐲

其實我一路都無諗住要買龍鳳鐲,因為我唔想媽咪駛錢。而且買左都係戴果一日,所以一路都無諗住要買。但問過好多人都話租金器唔好,易整爛,又唔化算,再加上表妹今年十月結婚,媽咪買左對龍鳳鐲俾佢,所以阿媽就話,不如早少少買啦,如果唔係又會再貴D!咁佢又講得岩既, 本來$12xxx既時候已經想買,但又唔想用錢住,結果一等再等,今日就已經升到$16xxx,貴左$4000呀!(兩個星期前表妹買都係$15xxx 咋!)

由於之前同大佬講過結婚既野,講開買金,佢話識人買可以免手工費,所以今朝媽咪問完我幾時去買既時候,我中午就打去問大佬幾時得閒,一問之下,佢話今日得,就約埋媽咪去啦!(本來想搵埋肥豬公,但佢又唔聽電話!)

間鋪係荃灣既六福,大佬勁好話既然我係深水埗就順路車埋我去!去到媽咪同表姐都已經企左係門口。入到去搵到大佬識既人,我地就坐低睇!一開始佢拎左d舊式開扣果d款俾我,但媽咪上次買俾表妹果對係扭開既扣款,會少左一粒金珠位,可以粗少少,所以就只佢拎過d款俾我睇!
本來我自己有一對幾鍾意架,上面有好多個喜字,仲要係大大隻,但佢成對要二萬幾蚊,我又唔想阿媽買對貴既,所以無出聲話鍾意!跟住佢拎左d無咁粗既俾我(其實幼左幾mm),但呢幾mm已經差幾千啦!不過d款就無咁靚,所以你睇我地三個個樣!

不過既然係戴一晚就是但啦,最後俾左錢,量埋重量就走lu。

不過媽咪同表姐提買龍鳳鐲有d野要注意︰
1.要磨砂面,會大方得體d
2.要睇下對鐲側面有無花,因為金好軟身
3.要睇下佢夠唔夠圓,要夠圓先好睇
4.要check下個扣位有無鬆
5.最後有條光身既金邊,望落去大對d
6.最後揀扭開既扣款,因為無左粒金珠,會粗幾mm

沒有留言:

張貼留言