2011年8月5日 星期五

第五輯PREWEDDING BY VIVI(第一次修相)

今日約左4:00去vivi睇修相,佢地終於搬左落去地下66號鋪,唔駛咁難搵!

睇完d相一次,覺得佢大部分相都修得幾好,但有d佢修到肥豬公個鼻扁左,對鞋既污積無修走,有d唔應該係幅圖出現既又無整走到!最緊要係無幫我修走我對勁大隻既手臂同肥腰,不過佔既相唔多!

但佢居然無幫我將我話要改返原色既相改到,香港公司d人話試下幫我追台灣果邊睇下可唔可以改得返,因為佢地話唔到事!如果改唔到就麻煩啦,因為我有兩張相係印係簽名綢,但佢一張幫我改左色,另一張係原色,如果改唔返,就會勁怪!

不過佢d服務幾好,我以為佢係俾張紙我自己寫低邊d要改,但原來佢一路有個人幫我寫低,又會俾d意見我,同埋佢提我d 相如果改左就返唔到轉頭,所以唔岩一定要出聲。而肥豬公變左扁鼻果d佢就話可以send返原相做比較,咁都好d,唔係佢就慘啦!寫好哂佢話大約兩個星期就 會有第二次修相,到時再打俾我約時間睇!

沒有留言:

張貼留言