2011年7月31日 星期日

台灣之旅第十四天 - 高雄巨蛋、夢時代購物中心一日遊

今日係最後一日留係台灣啦,有D唔捨得!由於今日無乜特別活動,我地就訓到11:00先起身拾野CHECK OUT!放低行李,我地就去左巨蛋食野同行街!

係果到,終於都出血啦!行左咁多日終於都俾我見到MIZUNO,可以幫大佬買衫,有D仲有折呀!最終我買左一條短褲返工,肥豬公買左兩條褲一件衫(件衫本來買俾大佬架,佢話好舒服拎左!),另外買左一件衫俾大佬。但我搵左幾日都買唔到安瓶俾劉恩呀!

之後行左去書局,又俾我見到哈利波特特別版,最終見佢平香港百幾蚊,我都買左返黎,結果我就抬住舊鐵行街啦,不過好開心!搞埋退稅(記住一定要有入台證同PASSPORT先得),肥豬公買埋咖啡我地就出發去下一站夢時代購物中心。

我地搭捷運去到凱旋站再轉接駁車去。一去到夢時代購物中心我就收到SMS,港龍話班機要DELAY 45分鐘,即係由8:35改到9:20,咁即係有排等。一去到就見到OAKLEY,仲要俾我見到我最鍾意既紫色超,但耐何佢塊鏡太細啦,戴左都唔好睇,而 且仲要千幾蚊,所以最後都係放棄帶佢返屋企。其實行完巨蛋都已經好累,都無乜野想行,只係想睇下個摩天倫
所以先黎,不過上到去只係影到背面,影唔到前面。由於太累,我地頂唔順,好快就徹退。

返到酒店,本來佢話可以安排車送我地去機場,但最後又改口話只可以送我地去美麗島,不過都好過無啦!我地落左車再轉捷運去機場,先將行李寄倉,我地就周圍行下睇下有無野食,點知呢到係百無機場,乜都無,仲諗住買手信返黎,真係死!諗住去唯一一間鋪頭食野,點知佢未夠 8:00就話要收工。行去新東陽買手信,結果係無野好買,所以最後只係買左好少野返黎俾隊友食,仲要連屋企都無買!

好在機師加速咋,返到香港都係十一點,搭車返到屋企執埋野點幾兩點先訓,聽朝一早就要返工啦,慘爆!

沒有留言:

張貼留言