2011年7月15日 星期五

染髮

為左影靚相的第二部份係染頭髮。由於教書既關係,我好耐無染頭髮啦,但上次去試妝,MAY CHONG話個頭咁黑,SET頭會唔好睇,所以我就去銅鑼灣染。

因為整指甲果到遲到,佢遲左45MINS,搞到我都遲左45MINS去整頭髮。好在今日JESSEY無乜客咋,平日佢勁多人,遲咁多佢實無時間理我!

其實JESSEY都係我係YAHOO拍賣場搵返黎,佢剪頭髮真係剪得好有心機,連肥豬公個死人頭都剪得好!(佢天生有達疤係耳仔對上,好難先可以剪到遮住佢)佢知我去影結婚相,所以只係幫我修到個頭有層次d,等我剪完set頭會好睇d。到染頭髮時,由於我覺得佢實在太專業啦,所以我叫佢幫我揀顏色,佢話影相要靚最好揀返啡色,千其唔好揀紅色,不過我唔記得問佢點解。

染完出黎隻色我好滿意呀,佢仲要幫我分層染,就返唔好髮質,所以染完都仲好順滑。佢仲送左d洗頭水同護髮素既板仔俾我染完頭用,話可以keepd色好d$600有咁好服務真係值哂呀!

沒有留言:

張貼留言