2011年7月16日 星期六

第三輯PREWEDDING BY KENNETH CHIU PROFESSIONAL PHOTOGRAPHY (揀相)

KEN終於都約我地去睇相啦,上次影已經FEEL到佢好PRO,所以一路都好期待!今日睇相,真係不負我地所望呀,佢只係執左少少光暗都已經好正啦。最緊要係佢本來話只可以揀30張相,但佢見我地揀左個幾鐘都未得,佢又急住出去,知道我地想D相自然D,所以D相唔駛點改,佢最後俾我地揀左65張相,超開心呀!D相係咁多次影FREE PRE-WEDDING入面最靚架,希望快D拎到相啦!

另外,佢自己10月結婚,所以佢俾左好多自己PRE-WEDDING既相我睇,自己影又有,朋友同佢影又有,超靚呀!佢仲教我地去邊到整相簿平,整咩油畫好。最緊要係佢俾左攝影師專業既意見我,就係相簿係無必要加COATING架!未整相簿既姊妹記住啦,唔好用多錢係到,不過已經加左錢要COATING啦!>.<

沒有留言:

張貼留言