2011年7月30日 星期六

台灣之旅第十三天 - 高雄西子灣、旗津、愛河、真愛碼頭、六合夜市一日遊

今日居然唔知醒呀,9:00先起身,所以刷完牙即刻落去食早餐,因為9:30就無得食!食完就去問下有無車可以共乘車我地出去,好在都安排到,都係每人NT350。搭左兩個鐘,終於都出到高雄,搭到我想死!放低D野係都會商旅,我地就出去搵野食!但一路行都好似無乜野食咁,勁多鋪頭無開。高雄真係靜過台北同墾丁好多,條街人都唔多個,所以諗住去左西子灣果邊先搵野食。

我地搭捷運去到西子灣之後,第一站就去左打狗鐵道故事館,因為佢係正捷運出口。
  
果到有好多舊既蒸汽火車頭,仲要有好多條路軌,但果到周圍都搵唔到野食,所以諗住行完去漁人碼頭果邊食野。

一心諗住漁人碼頭應該係遊客區,點知果到乜都無開,乜都無得食,所以我地就急急腳咁行返出去搵野食。最終我地求其搵左間鋪頭食中式飽飲豆漿就算。食食下,見到出面好多人踩單車,肥豬公就問我想唔想踩。諗左一陣,都好喎,起碼唔駛成日等車(不過我今日著裙囉!)。本來想租二人單車,因為我地都未踩過,但一試就差D炒車,證明我地兩個都係唔岩一齊踩,所以最後都係租返一人一架,每架NT100送水一支
租左單車我地就出發,中途經過西子灣隧道同國立中山大學
 
 

最後去到目的地前英國領事館。
果到其實只係一楝紅色建築物,有少少歷史資料,同一間CAFÉ,無乜特別。跟住我地就去鼓山輪渡站搭船去旗津。

搭船去其實大約十五分鐘,果到搭船會分兩條隊,一邊係人,一邊係車(即係你踩單車或開電單車既意思)。第一次搭船有咁多單車同電單車圍住自己,好得意!去到我地就踩單去上去旗後砲台

果到附近有好多防空洞呀,不過全部都封哂,而個砲台都無砲既!跟住就行上去高雄燈塔,諗住睇下同鵝鑾鼻果個有無唔同,點知高雄燈塔鎖住唔俾人入囉,早知唔駛行到我死死下啦!
見個天開始黑,我地就急急步行返落山,落到山就已經開始落雨,本來想停埋一邊避下,但肥豬公話未必會停,所以我地就繼續踩單車出發。本來係山望到海水浴場想去,
但唔知點解一路踩都見唔到,踩到過左都唔知,而且越黎越大雨,所以都無諗住再去!再踩多陣就去到貝殼館,點知去到已經關左門,想睇都無得睇!但由於實在太大雨啦,我地停低左係貝殼館下面休息,果到好近個海,好大浪呀,仲勁大風,吹到頭都暈!等左一陣佢細雨D,我地就再出發啦,去到風車公園,點知勁灰囉,無野睇
然後我地踩埋去漁港睇下就返轉頭去海產街買野食。但踩到去無耐,肥豬公就話個肚唔係好舒服啦,所以佢就坐係到休息,我就去買野食俾佢食!食完野,我地去返旗津輪渡站
搭船返去還單車,然後俾肥豬公返酒店沖個涼休息陣。休息果時我地仲係到睇蠟筆小新,睇到唔肯出門口。

睇完小新,我地就出發行去愛河,果到其實只係有好多五顏六色既船係河上面行,無乜特別。
真愛碼頭都只係得個牌睇下,比起看港既維多利亞港差好遠。

最灰都係去城市光廊,又話有好多光既設計,我地搵左勁耐,就只係得呢舊野 ,灰爆,早知唔駛行咁遠黎!

最後去左六合夜市買野食,果到既木瓜奶係除左逢甲夜市之後最好飲既一間!

沒有留言:

張貼留言