2011年7月25日 星期一

台灣之旅第八天 - 九族文化村、日月潭一日遊

今日7:30起身,執野落樓下餐廳食野跟住check out,然後搭8:50南投客運的日月潭線去魚池。原本我地應該係直去日月潭,但因為我book民宿既時候無留意到個地址,以為間民宿好近日月潭,所以book左係魚池果邊。原來間民宿係一d都唔近,仲要係超遠!最慘係今日司機老點左我地落車,我地要去大雁巷附近既新城村,所以係大雁站就落左車。點知有個路人話俾我地知,應該要係下一個站落車。我地見果到叫, 我諗應該好快行到我地要去既地方。點知行左十分鐘都見唔到路口,最慘係我地推住兩個大行李箱加兩個大背嚢,要行斜路上。不過呢個時候我地出路遇貴人,居然有人停車問我地要唔要幫手。我地就俾個地址佢睇,佢就叫我地上車話車我地去,果一下真係超感動,因為我地行到全身濕洒,又好累!其實車主佢地都唔識路,但佢地真係勁好人,又幫我地問人,又打電話問點去,佢陪我地搵左半個鐘先搵到,好在得佢地,如果唔係我地都唔知幾點先去到!

去到我地住既民宿 浪漫滿屋戀愛故事館,老闆就幫我地叫車去九族民化村。由民宿去九族民化村車程大約15分鐘,我諗去到最開心果個都係肥豬公,因為有佢最鍾意既one piece咁岩係果到做展覽。

果到其實有d似香港既海洋公園,有主題,然後有機動遊戲玩。首先,我地去左拎飛睇3D one piece,跟住就落左去一個花園到影相,由於果到太靚啦,我地用左一個鐘係果到影相,所以之後無時間玩。


影完相我地就去睇3D one piece,我係第一次睇one piece,覺得好好睇、好好笑。睇完一出去,點知落勁大雨,所以我地去左d展覽館睇one piece 既 紀念品同模型。不過,好在好快就細雨,然後肥豬公就去玩機動遊戲。由於我係一個膽小既人,唔想俾錢去嚇自己,所以我就決定肥豬公去玩,我就去幫佢影相。不過,玩左兩個機動遊戲都差唔多要行去搭纜車,如果唔係去到日月潭就搭唔到船遊湖。跟住,我地就勁急咁行上山,好多野都睇唔到,不過行上去果d都係介紹不同民族既特色,肥豬公有一跑一路影相,可以之後去睇返。

行到山頂,我地就搭纜車去日月潭再轉巴士去水社碼頭。過到去都3:50,所以只可以搭尾班船4:30遊湖。
由於頭先係九族文化村太趕,無食lunch,所以未夠鐘搭船就去左買野食,買左紅茶蛋捲、杏鮑菇同梅子綠茶做午餐。買完都差唔多夠鐘上船,所以我地上船一路食,一路等佢開。船會開去伊逹邵碼頭同埋玄光寺碼頭,但由於佢係尾班船,所以唔可以落船行,有d可惜。遊完湖返黎都5:30,所以決定唔去集集,留返下次黎台灣先去,所以我地就沿路圍住日月潭行,行到黃昏。果到既黃昏都好靚,不過由於天氣唔係太好,所以睇得唔算好清楚,但係因為落完雨既關係,我地見到彩虹呀,真係難得!


行完,我地就去食野,但估唔到係呢個咁多遊客去既地方,居然無野好食,所以我地求其食左d野,就叫返黃先生車我地返去 (本來想搭的士,但居然去左日月潭咁耐只係見過兩架) !返到去都係8點左右,為左證明我係因為呢到好靚,但又無睇清楚地址先book呢到,所以我地就落左去影相,我諗呢到除左遠左dok呀! 




沒有留言:

張貼留言