2011年7月29日 星期五

台灣之旅第十二天 - 墾丁砂島、鵝鑾鼻燈塔、最南點、船帆石、香蕉灣一日遊

今日9:15起身,就開始執野,差唔多10:00,肥豬公就出魔幻廚房拎早餐(因為JENNY同老公返左高雄,無人送早餐!)食完早餐覺得個肚唔係咁舒服,所以休息左陣,但因為11:00就要check out,所以肥豬公就自己一個搬左兩件勁重既行李落樓啦(辛苦哂)

Check out左,放低d行李係戀愛126,我地就開電動車向南面出發。第一站我地去左砂島。
砂島被劃為保護區所以入唔到去(我企緊果到後面好靚果個沙灘先係),因為果到d沙係由貝殼形成,好特別。我企緊果到就有好多珊瑚礁,所以好多人黎執。
 
第二站我地就去左鵝鑾鼻燈塔
我開頭以為係全島最南點,直至我地行完成個鵝鑾鼻公園既步道之後,肥豬公問人點去最南點先知。最南點原來係出返公園向佳樂水方向行多20分鐘。

 果到有呢個尖錐形既野作記認,果到勁好風,望出去個海勁靚架!

第三站係船帆石,因為我地要去迦南美地問下會唔會有機會幫我地安排到車車d行李黎,點知係無!另外,我地就睇下近我地住既地方有無沙灘俾我地去玩!開頭見唔到,好在向前行大約5-10分鐘有一個,咁我地就可以照計劃過左黎船帆石呢邊先玩。問完我地就去埋香蕉灣
果到d水真係好靚呀,勁藍勁清,企係岸到向下望都可以見到水底,不過我地決定唔玩浮潛,因為我對水無乜好感!

去埋香蕉灣我地就開返架電動車返墾丁大街還,因為我地租到3:00。但因為返到去未夠鐘,我地就開住架車係咁遊黎遊去影相,哈哈!今日終於第一次可以唔駛停咁轉到彎啦!

食埋野,我地就搭的士拎埋d行李去迦南美地,咁近都要NT200,不過唔CALL又唔得,D行李真係太重,唔知點拎!

去到迦南美地,原來我地住頂樓,真係辛苦肥豬公又拎住D行李上4樓。本來我都嬲自己做乜要無啦啦搬去船帆石果邊,因為頭先黎果時見到呢邊無野行,無野食,不過上到房就一D咁既感覺都無啦!

我地住係迦南美地既地中海館,果到超靚呀,有超級大露台,間房同個景都超靚!



見到呢到咁正,就無再嬲自己啦!

執好哂D,我地就換衫去最近既沙灘玩。由於我唔係好鍾意游水,D水上遊戲又無乜兩個人玩到既,所以我地都係行下坐下,最後由於太無聊啦,我地兩個居然係到堆沙,整左個大浴缸俾自己。

玩完水返去沖完涼洗完衫我地就出發食野。由於行出沙灘既時候發現呢到無咩好食,諗左好耐,我地最後都租左架電動車NT200/2HRS出返去墾丁大街食野。不過好奇怪喎,尋日星期四條街靜到爆,仲要D鋪好早就關門,勁少小食檔開。但我地黎到果日星期三又唔係喎,黎到今日星期五仲多左好多車仔鋪添,真係唔明點解!

 夜晚既地中海館好靚呀!

沒有留言:

張貼留言