2011年7月19日 星期二

台灣之旅第二天 - 第五輯PREWEDDING BY VIVI

感謝主呀,今日天氣報告雖然話全台灣都落雨,但居然今日我去既地方都無落雨呀!好開心!

今日一早八點就去VIVI化妝。行到上樓,有個講廣東話既肥女人問我係唔係搵青靖老師,我就答佢係,之後佢就開始幫我整頭,然後SELL我買安瓶,又話我D安瓶唔好用,話好油,我估都係咁架啦!唯有同佢買左四支,自己果D用左3支係個身到啦,咁就用左NT2000。跟住佢開始幫我化妝,我果下先意識到佢係青靖,因為佢同我睇相有D唔同,可能佢生完BB肥左!

青靖一路同我化妝,一路問我行程,又問我想化乜野LOOK,又同我傾點解揀呢D衫。佢話其實揀衫唔駛諗件衫襯唔襯自己膚色,因為個身會搽粉,同埋佢係造波高手,所以揀DEEP V衫都可以,唔駛擔心會平平無奇。哈哈,好搞笑!然後佢入去同我著NU BRA搽粉係個身到,同埋試哂所有衫。佢果然係造波高手,我呢D平平無奇都可以整到好似有D料到!

化好妝SET好頭我地就出發啦,今日陪住我地既有俊男、佢既助手小鬼、司機俊男哥哥同埋青靖。我地今日會去既地方就係紅色吊橋、坪林、菁桐火車站、嶺腳瀑布、翡翠灣(入場費NT1200)、野柳、美麗華。其實真係每去一個地方都好趕,因為車程耐,地方又多,多謝佢地成team人咁有效率,如果唔係一定去唔哂咁多地方。不過坐唔慣車真係唔好揀去呢條線,因為佢好多山路,係咁轉彎,我嘔到七彩。不過多謝佢地成team人既照顧,我先可以頂住影哂全程。佢地真係好好,每去下一次都會問我有無事,為我加油!

我覺得自己無揀錯俊男同青靖幫我地影呢輯相。因為俊男真係影得快、靚、正,同埋佢好nice好搞笑,佢要一邊聽歌、一邊食煙先影到相。而佢既助手小鬼簡直無得頂啦,又搞笑,又教我地點擺post,成日大叫笑呀引我地笑,又幫我整好靚既裙擺,愛死佢!最後梗係要多謝青靖啦,我5look都好靚呀,超鍾意!


  
夜晚,返去酒店落完妝涼完沖之後,我地仲唔怕累去左行士林夜市,實行勁食呀!

沒有留言:

張貼留言