2011年7月21日 星期四

台灣之旅第四天 - 九份金瓜石信義區西門町一日遊

今日係休息日,唔駛影相,所以我同肥豬公去左玩!第一站我地去九份,點知我地計錯左搭台鐵既時間,結果去到台北車站先知要個半鐘後先有車去瑞芳,所以我地係台北車站附近行左陣先返去搭火車。

去到瑞芳,點知落雨,問左服務處既姐姐點搭車,我地就轉車去九份,點知上到去超級大雨!好在行左陣老街就開始細雨,然後我地食左d小食就去金瓜石。去到金瓜石睇左d日本建築物,其實想去睇黃金瀑布同埋遺址,但由於唔夠時間,所以無去到!九份同金瓜石都係一個體驗當地文化既地方,如果無興趣就唔好去。



 返到台北車站我地就去左信義一帶行下,不過都係得商場行,商場d野計返港幣仲貴過香港,所以食完野就行左去101影夜景。之後諗住去西門町行下同食野,點知我地太夜先去,得返幾間夜市。食完冰,射左鋪籃球機就返去訓lu


沒有留言:

張貼留言