2011年7月24日 星期日

台灣之旅第七天 - 第六輯PREWEDDING BY 法國巴黎 (揀相)

今日約左淑菁11:00去法巴揀相,因為佢跟住要趕去婚紗展。

佢開左相俾我地睇,總共影左380幾張相,睇完第一輪,覺得好多相都好靚,而且有6個造型,其中一件衫仲可以變兩件 添,所以個個造型都好想有多少少相。不過,經過上次VIVI既經驗,今次一覺得唔鍾意就DELETE,所以第一ROUND就得返130張!跟住淑菁見我地 得返咁少相就梗係即刻開價啦,不過德英姐(好似係副總)一早就係張單到寫左加相係$200一張,平時係$350一張(因為我地D相要黎幫佢地做相版)。

我地本身PACKAGE包36張相。

第一輪開價︰120張-36張=94張,加送20張(SOFTCOPY),每張NT700
不過我地話BUDGET有限,肥豬公就話加$10000,其實我無諗過加咁多錢,因為已經超哂支,不過佢知我覺得D相好靚,所以先咁講。

第二輪開價既時候,肥豬公話見到佢想加價,不過我地話我地D相要黎做SAMPLE,而且佢又急住去婚紗展,所以都係 用返NT700一張,TOTAL88張,即係加52張,同樣佢加送20張(SOFTCOPY)。其實我地都覺得OK,不過試下問佢可唔可以加多兩張造封 面,佢諗多陣就話OK。由於淑菁趕時間,我地要求將親友卡改左做掌中本,同埋佢等我地揀左入相簿既相佢就交低左其他同事走左啦!不過佢走左之後,我地順返影相既次序睇左一次,改左少少入相簿既相同埋SOFTCOPY既相。由於佢可以返到香港睇左修相先決定邊D做掌中本、邊張做掌中本同埋相架,所以今次 2:45就走得。由於佢可以LOOK卡唔收CHARGE,又話NT1=HK3.6,所以我俾左卡,點知睇返張單,只係對3.55,不過算啦,只係多左少 少!

由於我地下一站去台中,法巴仲叫人幫我地截的士去台北轉運站。本來想搭阿囉哈去,但佢唔經我地要去既干城,所以最後都係搭高鐵去台中。去到台中高鐵 站,仲有免費公車去酒店附近。我地住既係福泰桔子商旅,佢俾左間大房我地呀,大過係百利好多,差唔多係百利間房既兩倍呀,仲要正對台中公園(今日讀錯左做合中公園,俾肥豬公勁笑)同個湖,正呀!

係酒店放低左行李就出去行街,因為搭車果時經過左幾間運動鋪,又應承左大佬幫佢買衫,所以行左去睇,不過太貴同唔靚所以無買到。跟住我地行左去一中商圈,果到仲多野行過台北既信義同忠孝區。行完仲搭巴士去左逢甲夜市食野行街,哈哈,食到勁飽,仲買左張超人姓名貼同一條裙。不過佢果到最唔好係夜晚 10:00就無車走,要搭的士返酒店!
聽日要一早起身呀,期待聽日去台中!

沒有留言:

張貼留言