2011年7月28日 星期四

台灣之旅第十一天 - 墾丁海洋館、白砂、貓鼻頭、水世界、恆春出火奇觀一日遊

今日8:30起身,9:00戀海126既老闆打電話上黎問我地送得早餐未。等佢送完早餐上黎,我地ko左就落去佢到買飛去國立海洋生物博物館(海洋館),佢賣NT400一張,平過係果到買。跟住我地就行去墾丁大街搭車去海洋館,點知中途有個阿姨問我地去邊,然後話可以 NT300車我地兩個去。搞左一輪,原來要去果到好麻煩,所以我地最後都上左架VAN仔去海洋館。

去到海洋館換好飛我地就入去,諗住睇11:00既表演。但去到都係10:25,所以決定去影左買飛送既鎖匙扣相。點知,前面果家有錢人係到勁影勁買相,搞到我地影完揀埋相都11:10,結果睇唔到表演。海洋館總共有三個館,世界水館、珊瑚王國館同埋台灣水域館。三個館都有唔同特色,不過佢地都有個好大既水池,入面有勁多唔同既海洋生物,有我鍾意既企鵝、白鯨、游水游得好自在既海豹、好靚既紫色魚、珊瑚.......去完就算唔玩浮潛都無所謂。
行哂所有野都差唔多兩點,我地就出去搵車搭走。睇緊點搭車果時,今次有個阿叔問我地搭唔搭車,今次只係要NT200。因為我地見要等多15分鐘先有車,而且仲要轉車,車程又要半個鐘,計計埋埋要成個鐘先返到去,所以最後都係上車走,返去只係用左20分鐘。

返到去,我地去左HOT墾丁旅遊網到買水世界同埋潛艇既優惠卷,但果到個服務姐姐話今日好大浪話落到去都睇唔到野,聽日又無時間去,所以我地放棄左。水世界既飛係呢到買NT260一個,但旺季去到入場要每人補NT50,即要NT310一個。果到個服務姐姐仲話埋俾我地知去邊到玩浮潛好,佢話香蕉灣好靚,但好多漩渦,比較危險,多數人都係去後壁湖玩。問好哂野我地去食D野就去借電動車,租24小時只需NT900,都幾抵。

肥豬公尋日學完,今日開電動車都幾OK。第一站我地去左白砂睇下係咩黎,原來只係沙灘,由於一去到就落雨,所以我地就即刻開車走。然後我地就去左貓鼻頭睇自然景觀。

果到D石幾得意,不過我睇唔出舊石似貓鼻頭。

跟住我地又再開車諗住去後壁湖睇下,點知中途經過恆春區漁會生鮮區,由於我地好肚餓,肥豬公又話入面有魚生食,所以我地就入左去。
我地上左2樓食,間野我唔記得叫乜野食啦,但NT200有勁大碟魚生,仲要好好味!
食完野仲撞到大學師兄添。

開車返去既途中,我地見到有達地方有好多人係到學浮潛,仲要有D好得意既石,原來果到係出水口活動中心,等我地仲以為係後壁湖。
 
影完相,我見果到有條直路,又無車,我就叫肥豬公俾我試下開電動車,我諗我開左大約20米,肥豬公見我開完,就叫我唔好再開,話我好危險。跟住我地就再上路,不過中途有段小插,就係架電動車車唔到我地兩個人上一條勁斜既斜路,我唯有落車行。沿途我見到有架車想停車載我,我唔敢望佢呀,台灣人真係好!

本來我地仲想去埋南面既燈塔,不過架車得返兩格電,而且又5:30,所以肥豬公話聽日先去,於是我地就開車返戀愛126。返到樓下,肥豬公就話去睇下水世界係邊,叫我自己返上去。但由於果到開7:30,肥豬公話好眼訓,想訓陣,所以佢就訓,我就上網,等到7:15我地先再出發。

水世界係一間叫福華渡假飯店地底,入到去已經覺得唔對路,勁黑勁少人。果到入場會俾一條毛巾你,要用LOCK就要俾NT30再加NT100按金。換好衫放好 野入到去玩,簡直灰爆,得6條滑水道,有2條仲要長期唔開。個人造浪等左成個鐘都無,個8字圈居然係D水流推唔旭,要其中一個人落地推囉。結果係呢個極少野玩既情況下我地頂到9:00就走。如果想去玩既朋友真係要諗清楚,如果知道係咁,我一定唔去!

返去民宿放低D野沖涼後,我地又再開車去恆春睇出火奇觀。果到行落去真係好黑好暗,好在借左大佬支電筒,唔係真係乜都睇唔到。行到落去,就見到地下有兩團火,得意,不過除左呢兩團火就無野睇。

睇完我地就開車返去,不過一離開恆春無幾耐架車就開始無電,最後仲要得返一格KEEP住行10KM,好在最後都夠電返到去。返到去我地買左D生果同去左一間叫AMY'S CUCINA既鋪食PIZZA,果到D PIZZA勁多料,正!

食完野,返到戀海126對出,我叫肥豬公俾我開多次電動車。今次開得耐少少,來回行左2條直路,轉左3個彎,算係行左兩個細圈。不過我有2次差D撞車,但真係好好玩呀,好想再玩!但肥豬公都係果句,我開實在太危險啦!所以真係要讚下肥豬公今日開左咁耐都咁定。仲要尋日先學,搭左幾次車就認得哂D路。另外,岩岩諗起平時大佬車我果時鬧前面D司機唔識開車。我心諗,好在大佬唔係我後面,唔係實係架車到鬧爆我,我諗我都係唔好開車啦,費事要人擔心,又要俾人鬧!

沒有留言:

張貼留言