2011年7月22日 星期五

台灣之旅第五天 - 第六輯PREWEDDING BY 法國巴黎 (試衫)

今日食完lunch就去法國巴黎試衫。去到等左一陣,佢既服務員就話聯絡開我既淑菁出左去,搵依倫(普通話唔係咁好,唔知有無聽錯)同我試衫。試衫既地方係地牢,下面都幾大,衫都算幾多。落到去,依倫就問我有d咩衫鍾意,有d咩款唔想要,跟住就帶我睇衫。我一路睇,佢就會一路介紹,話俾我知邊d衫著住黎影相靚,邊d衫平時唔會試既,依家試下無仿。另外,佢仲會自己去拎d衫俾我試,話影相出黎既效果會好好。

今次可以揀6套衫,我大約試左20幾套衫。當中有d顏色既衫我一定唔會揀,就係黑、綠、橙紅,因為vivi影左,而我既target就係紫色、黃色、藍色、紅或桃紅色。試完所有衫,就只係揀到紫藍色公主紗裙。其實有件淺綠色既晚裝幾靚,但由於影左綠色,唔想再影多次,而我又好想要一件黃色晚裝,所以問佢呢個款有無黃色。但佢話無,我覺得試左既黃色晚裝好似無款ok咁,所以我就叫肥豬公返轉頭幫我睇,好在佢揀左一件我上網睇過想試,頭先睇唔到既。試左即係覺得可以接受,雖然唔算好靚,但由於我好想有一件好sharp既衫,所以就揀左果件。另外,試左三件桃紅色同紅色既晚裝覺得ok,一件係vivi都試過想揀既桃紅色拖尾晚裝、一件係sharp桃紅色公主紗裙同埋一件紅色黑色前短後長既紗裙。其實我最鍾意桃紅色拖尾晚裝,上次係vivi都想揀,但肥豬公話公主裙好睇d所以無揀到。如果上次揀左桃紅色拖尾晚裝,我今次就一定會揀sharp桃紅色公主紗裙,因為我覺得呢條靚過vivi果條橙紅色公主裙。而點解會揀紅色呢,就係因為個款特別。但依倫話婚紗都有d可以做到咁,可以唔揀呢條。由於搞左好耐都決定唔到,所以佢叫我試左婚紗先。

佢拎左兩條短婚紗可加拖尾既俾我試,我試左兩件就覺得第一件好特別,所以即刻決定要呢條同埋byebye紅色黑色前短後長既紗裙。依倫話我揀左一條短既佢建議我搵條拖尾好靚既婚紗,我都覺得係,因為vivi揀果時我都無揀到一條好靚既拖尾裙。試左好幾條,唔係太重就太可愛,佢本來拎多一條俾我試,但淑菁(佢係我中途試衫返左黎,一路同肥豬公傾緊路線)怕我花多眼亂,叫我唔好試。但由於決擇唔到,所以肥豬公叫我試埋果條。好在有試咋,一試即刻愛上,因為個拖尾好高貴好靚,就咁就搞掂左婚紗果面。

試完婚紗要決定返晚裝,首先係桃紅色拖尾晚裝同sharp桃紅色公主紗裙之爭。雖然兩條都好鍾意,但無理由揀同一個色系,亦由於上次呢個tone影過公主裙,所以最後決定揀桃紅色拖尾晚裝。而我既target就剩低藍色,得返水藍色雪紡裙、淺藍色白藍玫瑰花紗裙同埋高貴既深湖藍色晩裝。我鍾想揀水藍色雪紡裙,但肥豬公話個款唔好,但我又覺得淺藍色白藍玫瑰花紗裙太cuite,依倫又話影相唔會影到d花花,而我又覺得深湖藍色好似有d老,所以唔想揀。經過一輪討論後,肥豬公終於都由得我,揀左水藍色雪紡裙。

搞掂左自己,就同肥豬公行左去上次果間男禮附近既另一間試衫,今次呢間叫GEM。經過上次經驗,就算你加錢都係影得果1個鐘,實在太貴,所以就決定點都唔加錢。去到試衫,呢到個感覺好過拓元,靚好多、大好多。雖然佢黑白灰加埋得六個款揀,但款都幾好睇。試好哂之後,決定黑白兩套都要長款,因為未試過,同埋佢高大,著長既好睇d

搞掂哂之後,同肥豬公傾下d衫,講講下先記得係香港希臘女神影左淺藍色衫,所以決定返去法國巴黎改衫。不過改既並唔係我地之前講既衫,而係一件個款好grand既灰銀色晚裝。搞掂我地就去淡水行同食野,淡水既日落真係好靚,不過行完呢個紅毛城同真理大學後,真係腳都斷。


沒有留言:

張貼留言