2011年7月26日 星期二

台灣之旅第九天 - 清境一日遊

今日8:15起身,執野落樓下餐廳食野跟住check out。不過食左咁多日既早餐,除左自己俾錢出去食既,無一間酒店同民宿既早餐係好食,所以我無乜點食到野!食完早餐,我地就call返黃先生車我地埔里,車費為NT300,然後我地再轉10:20南投客運的翠峰線去清境。

今次,我地終於落岩車啦,11:30就去到見晴山莊既來福居落車。係落車前,我地見到好靚既老英格蘭,所以就行返前去影相!果到真係好靚,好靚,其實之前睇書見到呢到係影結婚相既新景點時都已經好想黎,但住係到真係超級貴,要成$5000,就算入去影結婚相都貴到爆,不過果到既歐式建築真係好靚!



由於老英格蘭實在太靚啦,我地係果到影左45分鐘相,本來諗住自己慢慢行去青青草原,但既然都已經12:45,所以決定搭民宿1:30開既車去青青草原。見有時間剩又怕去到青青草原無飯食,所以諗住係見晴既餐廳到食,但我地得兩個人實在太難叫餸食飯啦,所以過左隔離7仔食叮叮野。不過,估唔到台灣既叮叮野食野過香港既十倍囉,唯一唔好既係唔知點解間7仔咁多烏蠅。食完,我地就搭車上青青草原,車程只需要5分鐘。
 
去到青青草原就買飛入場,由於佢計暑假係假日,每人入場費要NT200。入到去就見到好大片綠色草地同埋好多羊呀,好得意,D人仲係咁餵D羊食野!



行左一陣,等到2:15我地就行去睇2:30既剃羊毛表演。牧羊人一開始就示範點用牧羊狗趕羊,然後教點用條鞭,又同觀眾玩遊戲,最後先剃羊毛。整個過程個外國牧羊人都好搞笑,好識帶動氣氛,個表演大約30分鐘,真係好值得睇。

睇完我地就周圍影下相,食左條羊奶雪條,不過無乜特別。等到3:45就行左去睇馬術表演,可能我唔係好識得欣賞,我覺得唔係太好睇!然後我地就行返轉頭買呢到好出名既水蜜桃、玫瑰李、蜜桃李同西瓜李食,果然好出名,真係好甜好好食!
行完青青草原,我地就沿步步高阩步道行落去清境農場旅遊服務中心,食免費既羊奶手工銅鑼燒同泡芙,然後買左第一份手信清境牛奶糖同羊奶糖。然後肥豬公話帶我去食雪糕,中途再買多三個妖受甜”(台語意思係好鬼甜)既水蜜桃返去食。去食完薰衣草同檸檬草雪糕
,就行落去小瑞士花園影相。由於咁岩遇著100清境風車節,所以周圍都好多風車,

去完小瑞士花園,我地就行返去見晴山莊食晚飯,因為我地訂左一泊二食(即包晚餐及早餐),總共有51湯,都幾好食!食完就返房啦,果到d職員勁好,幫我地搬左d行李上房。民宿果然係平靚正呀!

沒有留言:

張貼留言