2011年7月23日 星期六

台灣之旅第六天 - 第六輯PREWEDDING BY 法國巴黎

今日8:00就去到法國巴黎化妝,點知去到果時另一位化妝師話夢宮老師未到,叫我等一陣。等左10分鐘,就有一個紅 色短頭髮既女士叫我去化妝。佢叫我放低野,就問我要唔要搽安瓶,我話我有帶,佢就叫我拎我自己既出黎用,完全無sell我買安瓶。佢先同我化妝,化左一 半,佢就有個助手過黎同我電頭。當化好妝,電好頭,佢就叫助手同我試衫,佢就同肥豬公化妝。不過試衫既過程發現法巴改衫真係唔係幾掂,我差唔多每一件都要 再改,不過佢又改得好快喎,5分鐘就搞掂。著好婚紗上返去,夢宮老師就同我set頭。頭先電頭髮果時佢俾左本書我睇,叫我揀D款俾佢,不過我只係講左唔想要D咩款,因為我覺得佢咁專業,佢幫我諗個頭點set會好d。set完頭我地就出發,而夢宮老師就話因為去完自來水博物館會經法巴,佢話留係到等我返黎換衫set頭,係到set會舒服d。

今日既行程:
自來水博物館(每人NT60入場費,停車場NT20一小時)-->陽明山-->大屯農場(NT800入場費)-->淡水教堂-->淡水沙灘-->漁人碼頭情人橋(NT60停車場)

今日幫我地影相既係首席攝影師賴桑,佢影D相好有情調、好浪漫,同VIVI俊男既風格好唔明。而佢同佢助手阿元都唔係點出聲,不過慢慢佢地就多野講左好多,同埋影到夜晚唔知係唔係夕陽同夜景係佢拿手好戲,所以佢要求特別高,不過我諗影出黎會幾特別,期待聽日睇相。



夢宮老師亦都同VIVI既青靖老師(今日係大屯農場俾佢見到,怪怪地)好唔同,佢唔係好出聲,唔係好投入拍攝過程,換妝亦都無青靖咁快,不過佢真係會同你執得好仔細,一定要你靚同滿意先放你走,我亦都好滿意佢同我SET既頭,仲要無一個同之前影相既一樣,SO GOOD!

6個造型都唔同,優雅、高貴、可愛,乜都有齊!





沒有留言:

張貼留言