2011年7月18日 星期一

台灣之旅第一天 - 第五輯PREWEDDING BY VIVI (試衫)

今日終於出發去台灣影相啦,尋日執野執到好夜。今朝一早5點就起身,依家好眼訓呀!8:15機,11:00就離開桃園機場,搭飛狗去酒店,不過中途要轉車!不過落左車一望就望到VIVI同法國巴黎,兩間鋪都好近酒店,5分鐘都唔駛就到,SO GOOD!去到百利都12:00幾,放低行李過對面食野就行過VIVI

佢間地鋪同揀衫既地方係分開,要行去另一楝試,不過都好近。揀衫果時都唔係好多選擇,我總共可以揀5套呀!我揀左黑色A LINE、粉橙紅色公主裙、綠色A LINE裙、白色拖尾白紗、淺粉紅色蛋糕裙婚紗。其實我得3套鍾意,就係黑色A LINE(因為著左好似好高貴)同兩套婚紗。果到D衫唔係咁靚,試左20幾套晚裝,10幾條婚紗,但都揀唔到好鍾意!本來我試左紅色短裙(D似米奇老鼠),諗住揀,但又好似同粉橙紅色晚裝好似;想揀桃紅色A LINE拖尾晚裝,因為個拖尾好靚,但又係同粉橙紅色晚裝好似,試衫姐姐話唔好揀D咁似既顏色。最後揀左條綠色A LINE晚裝,因為佢著得我面色好睇D。其實粉橙紅色公主裙麻麻地鍾意,但阿威同試衫姐姐都話我著果套好睇,所以先揀果套。不過值得一讚係試衫姐姐ANGEL好有心機,大概知道我鍾意D咩款後幫我揀衫,又推介邊套特別,真係唔該哂佢。試完佢帶返我地落地鋪,見到小蓮同俊男。由於今日黎到台灣咁耐就落雨落足咁耐,所以我同佢地講有D擔心,不過佢地話佢會搵定台灣邊D地方無雨帶我地去,希望聽日會停雨,可以去到我地想影既地方。跟住ANGEL話俾我地聽要去對面馬路既另一間鋪試男裝。去到黑色同白色都係得三個款揀,就係一粒褸、兩粒褸同三粒褸,而背心就要加錢!本來自己係香港買左背心同豬腸TIED,不過肥豬公試左一套灰色背心又好似幾好睇,所以我就叫佢加錢租,咁就用多左NT1500

夜晚,同肥豬公執左聽日影相既野就出去搵野食同行下,結果我地行過左兩個捷運站,去到台北車站,行左三越既三個館。最緊要既係居然俾我係三越買到鹹超呀!不過太貴啦,只係買左兩樣。



沒有留言:

張貼留言